Profi HR: Mazars loví studenty vysokých škol komiksem; 9.5.2022

Mezinárodní auditorská a poradenská společnost Mazars spustila náborovou kampaň zaměřenou na absolventy a studenty vysokých škol ekonomického směru hledající první zaměstnání na plný nebo částečný úvazek.

Sekundárním cílem kampaně je celková podpora brandu Mazars jako společnosti, pro kterou jsou důležité nejen profesní schopnosti, ale především schopnost kandidátů pracovat v týmech a zapojení do řešení Latentní stres společných projektů. firemní benefity „Náborové kampaně poradenských společností mezi sebou bývají často zaměnitelné. Inspirací ze světa komiksu a komiksových hrdinů jsme se proto snažili odlišit. Tomu jsme přizpůsobili i vizuální styl a jasná komunikační sdělení, která mají za cíl vyvolat pozitivní emoce a sympatie potenciálních uchazečů,” řekl David Pilař, vedoucí oddělní marketingu & komunikace Mazars v České republice. Náborovou kampaň připravili kreativní studio ArtBlock a digitální agentura Next Generation Solution (NGS) ve spolupráci s odděleními marketingu & komunikace a HR Mazars.série animací a statických vizuálů byla vytvořena primárně pro Instagram a Facebook.

Publikováno 9. května 2022 v odborném časopisu Profi HR.